Despre instituție – Informații de interes public – Integritatea instituțională

Despre instituție

Despre instituție

LEGISLAȚIE

  1. Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice
  2. Legea nr. 99 din 19 mai 2016 privind achizițiile sectoriale
  3. Legea nr. 100 din 19 mai 2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii
  4. Legea nr. 101 din 19 mai 2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
  5. Legea nr. 227 din 8 septembrie 2015, actualizat, privind Codul Fiscal
  6. Hotărârea nr. 1.135 din 10 noiembrie 2010 privind reorganizarea unor instituții aflate în subordinea Ministerului Culturii și Patrimoniului Național
  7. Hotărârea nr. 763 din 21 iulie 2010 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante corespunzătoare funcţiilor contractuale din aparatul propriu al Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, precum şi din cadrul unităţilor care funcţionează în subordinea ori în coordonarea acestuia şi aprobarea Regulamentului privind evaluarea performanţelor profesionale individuale, promovarea şi avansarea personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, precum şi din cadrul unităţilor care funcţionează în subordinea ori în coordonarea acestuia
  8. Legea nr. 134 din 1 iulie 2010, Republicată, privind Codul de Procedură Civilă
  9. Legea nr. 132 din 30 iunie 2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice
  10. Hotărârea nr. 90 din 10 februarie 2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii, cu modificările şi completările ulterioare
  11. Legea nr. 287 din 17 iulie 2009, Republicată, privind Codul Civil
  12. Legea nr. 286 din 17 iulie 2009, actualizată, privind Codul Penal
  13. Ordonanţa de Urgenţă nr. 189 din 25 noiembrie 2008, actualizată, privind managementul instituţiilor publice de cultură
  14. Ordonanţa nr. 21 din 31 ianuarie 2007, actualizată, privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic
  15. Hotărârea nr. 1425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006
  16. Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă
  17. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 Republicată, privind reforma în domeniul sănătăţii
  18. Legea nr. 506 din 17 noiembrie 2004, actualizată, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice
  19. Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003, Republicată, Codul Muncii
  20. Ordin nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare
  21. Legea nr. 349 din  6 iunie 2002 pentru prevenirea şi combaterea efectelor consumului produselor din tutun
  22. Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date
  23. Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001, actualizată, privind liberul acces la informaţiile de interes public
  24. Hotărârea nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
  25. Hotărârea nr. 830/2022 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002
  26. Ordonanţa nr. 51 din 11 august 1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale
  27. Legea nr.8 din 14 martie 1996, privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare
  28. Ordonanţa nr. 9 din 23 ianuarie 1996, actualizată, privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a instituţiilor publice de cultură finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale
  29. Legea nr. 82 din 24 decembrie 1991, Republicată, Legea contabilităţii

ORDINE DE MODIFICARE

Ordin 2895 din 20.11.2018 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2806 din 24.10.2018 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2719 din 14.09.2018 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2650 din 23.08.2018 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2363 din 07.05.2018 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2496 din 24.07.2017 – descărcați fișier .PDF
Ordin 2613 din 20.11.2013 – descărcați fișier .PDF

CONDUCERE

DANIELA VLĂDESCU – Manager
RODICA SAMOILESCU – Director
MONICA CHERECHEȘ – Director Direcție Balet
ADRIAN STANACHE – Șef Secție Cor
VALERICA CURCĂ – Șef Serviciu Contabilitate
LUMINIȚA GIURGEA – Șef Serviciu Resurse Umane Salarizare
VALERICA CURCĂ – Șef Serviciu Administrativ
ȘTEFAN MUNTEANU – Șef Serviciu Tehnic Scenă
NICOLETA ONAȘ – Șef Serviciu Producție

REGISTRUL UNIC AL TRANSPARENȚEI INTERESELOR (RUTI)

Operaționalizarea Registrului Unic al Transparenței Intereselor s-a realizat prin aprobarea Memorandumului privind instituirea Registrului Unic al Transparenței Intereselor.

Obiectivul RUTI este de a crea cadrul în care, pe de o parte, grupurile specializate din societatea civilă să se înregistreze atunci când urmăresc să convingă decidenții: să preia o inițiativă de politică publică sau să modifice o politică publică existentă iar, pe de altă parte, decidenții să confirme întâlnirile directe cu aceștia, asigurându-se transparența și minime reguli de etică în procesul de elaborare a politicilor la nivelul Guvernului. Transparența actului decizional presupune implicarea întregii societăți în acest proces.

Grupurile specializate din societatea civilă vizate de RUTI sunt reprezentante de: societate cu personalitate juridică, asociații, fundații și federații, organizații religioase / a cultelor sau asociate unui cult, organizație sindicală, organizație patronală, camere de comerț, structuri asociative ale administrației publice locale, alte tipuri de organizații legal constituite, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi de familie, cabinete indivi­duale, cabinete asociate, societatea profesională, cu sau fără personalitate juridică.

Acestea se pot înscrie, în mod voluntar, accesând formularul de înscriere și asumându-și respectarea Codului de conduită RUTI. Actualizarea informațiilor se va face ori de câte ori este cazul, dar nu mai târziu de un interval de 6 luni. Pentru informații detaliate despre înscriere, Secretariatul General al Guvenului pune la dispoziție un ghid privind înscrierea grupurilor specializate.

Decidenții sunt reprezentați de: Prim – Ministrul României, Secretarul General al Guvernului, miniștri, secretari de stat, consilieri de stat și conducători cu rang de demnitar ai altor instituții sau organe centrale ale administrației publice din subordinea Guvernului sau a ministerelor. Aceștia vor afișa agenda zilnică a întâlnirilor.

Deciziile luate la nivelul Executivului au un impact economic și social direct asupra a milioane de români, astfel că felul în care acestea sunt adoptate trebuie să fie bazat pe un proces cât mai transparent posibil, deschis în mod egal tuturor părților interesate de deciziile publice, participativ, în toate etapele. În acest context, Guvernul României își manifestă întreaga disponibilitate de a interacționa în mod echidistant, încă din etapa de identificare a nevoilor ce stau la baza unei viitoare politici publice și până la faza de adoptare, cu toate părțile interesate și specializate în procesele de elaborare a deciziilor publice, într-un climat de transparență, bazat pe valori constând în responsabilitate și respect reciproc.

ORGANIZARE

Regulament de organizare și funcționare – descărcați fișier .PDF
Regulament interndescărcați fișier .PDF
Anexa 3 la regulamentul interndescărcați fișier .PDF
Anexa 4 la regulamentul interndescărcați fișier .PDF
Contract colectiv de muncă – descărcați fișier .PDF
Organigrama descărcați fișier .JPEG

  • Stat de funcții valabil la data de 12.04.2024 – Click aici pentru a vizualiza
  • Stat de funcții valabil la data de 10.04.2023 – Click aici pentru a vizualiza
  • Stat de funcții valabil la data de 01.01.2022 – Click aici pentru a vizualiza
  • Stat de funcții valabil la data de 28.03.2019 – Click aici pentru a vizualiza

CARIERĂ

11.05.2023 – Rezultat concurs promovare artiști instrumentiști, grad profesional IA – click aici pentru a vedea
26.04.2023 – ANUNȚ – Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea a patru posturi vacante de artist instrumentist, studii superioare, grad profesional IA, posturi vacante în cadrul compatimentului Orchestră – click aici pentru a vedea
22.09.2022 – ANUNȚ – Audiție pentru ocuparea pe perioadă determinată, conform Ordonanței nr. 21/20227, a unui post de artist instrumentist fagot, studii superioare, grad profesional I, post vacant în cadrul Compartimentului Orchestră – click aici pentru a vedea
08.09.2022 – Rezultat concurs promovare artiști instrumentiști, grad profesional IA – click aici pentru a vedea
08.09.2022 – Rezultat concurs promovare artist liric, grad profesional I – click aici pentru a vedea
25.08.2022 – ANUNȚ – Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea a unui post vacante de artist liric, studii superioare, grad profesional I, post vacant în cadrul Secției Cor – click aici pentru a vedea
25.08.2022 – ANUNȚ – Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea a două posturi vacante de artist instrumentist, studii superioare, grad profesional IA, posturi vacante în cadrul Compartimentului Orchestră – click aici pentru a vedea
15.06.2022 – Rezultatul celor două etape din cadrul probei practice din data de 15.06.2022 (Concurs de promovare în grad profesional, Solist balet, grad profesional IA – Click aici pentru a vedea
31.05.2022 – ANUNȚ – Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea postului vacant de solist balet, studii superioare, grad profesional IA, post vacant în cadrul Compartimentulul Balet – click aici pentru a vedea
14.03.2022 – Rezultatul etapei a II-a din cadrul probei practice (Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea postului vacant de solist vocal, studii superioare, grad profesional IA) – click aici pentru a vedea
02.03.2022 – Rezultatul primei etape din cadrul probei practice (Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea postului vacant de solist vocal, studii superioare, grad profesional IA) – click aici pentru a vedea
15.02.2022 – ANUNȚ – Concurs de promovare în grad superior, pentru ocuparea postului vacant de solist vocal, studii superioare, grad profesional IA – click aici pentru a vedea anunțul
07.02.2020 – ANUNŢ – Muncitor din activitatea specifica institutiilor de spectacole si concerte (atributii de electrician de intretinere si reparatii), treapta profesionala I – click aici pentru a vedea anunțul
21.10.2019 – ANUNȚ – Artist liric (tenor /bariton), gradul II – click aici pentru a vedea anunțul
13.05.2019 – ANUNŢ – Artist liric (bariton) , gradul I – click aici pentru a vedea anunţul

PROGRAME ȘI STRATEGII

Strategii anuale de achiziții publice
Strategia pe anul 2024 – descărcați fișier .PDF
Strategia pe anul 2023 – descărcați fișier .PDF
Strategia pe anul 2022 – descărcați fișier .PDF

RAPOARTE

Rapoarte privind accesul la informațiile de interes public:

Raport pe anul 2023 – descărcați fișier .DOC
Raport pe anul 2022 – descărcați fișier .DOC
Raport pe anul 2021 – descărcați fișier .DOC
Raport pe anul 2020 – descărcați fișier .DOC
Raport pe anul 2019 – descărcați fișier .DOC
Raport pe anul 2018 – descărcați fișier .PDF

Rapoarte anuale de activitate în conformitate cu prevederile legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public:

Raport de activitate pentru anul 2023 – descărcați fișier .DOC
Raport de activitate pentru anul 2022 – descărcați fișier .PDF
Raport de activitate pentru anul 2021 – descărcați fișier .DOC
Raport de activitate pentru anul 2020 – descărcați fișier .DOC
Raport de activitate pentru anul 2019 – descărcați fișier .PDF
Raport de activitate pentru anul 2018 – descărcați fișier .PDF

Rapoarte de evaluare a implementării legii nr. 52/2003:
Raport pe anul 2023 – descărcați fișier .PDF
Raport pe anul 2022 – descărcați fișier .PDF
Raport pe anul 2021 – descărcați fișier .PDF
Raport pe anul 2020 – descărcați fișier .PDF
Raport pe anul 2019 – descărcați fișier .PDF
Raport pe anul 2018 – descărcați fișier .PDF

ANUNȚURI

15.06.2022 – REZULTAT – Organizarea și desfășurarea analizei noului proiect de management al doamnei Daniela VLĂDESCU, manager al Teatrului Național de Operă și Balet „Oleg Danovski” din Constanța, care a obținut în urma evaluării finale nota 9,80 – Click aici pentru a descărca documentul

14.06.2022 – REZULTAT ETAPA I – Organizarea și desfășurarea analizei noului proiect de management al doamnei Daniela VLĂDESCU, manager al Teatrului Național de Operă și Balet „Oleg Danovski” din Constanța, care a obținut în urma evaluării finale nota 9,80 – Click aici pentru a descărca documentul

10.06.2022 – ANUNȚ – Organizarea și desfășurarea analizei noului proiect de management al doamnei Daniela VLĂDESCU, manager al Teatrului Național de Operă și Balet „Oleg Danovski” din Constanța, care a obținut în urma evaluării finale nota 9,80 – Click aici pentru a descărca anunțul

17.05.2022 – Organizarea și desfășurarea analizei noului proiect de management al doamnei Daniela Vlădescu, manager al Teatrului Național de Operă și Balet „Oleg Danovski” din Constanța, care a obţinut, în urma evaluării finale, nota 9,80 – Click aici pentru a vizualiza documentele

12.10.2021 – Invitație la negocierea contractului colectiv de muncă la nivel de unitate – descărcați fișier .PDF

Informații de interes public

Solicitare informații de interes public

numele si prenumele persoanei responsabile cu legea 544/2001

Persoană responsabilă pentru Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Corina Radu
E-mail: info@tnobconstanta.ro

 

formular pentru solicitare în baza legii 544/2001

Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001| timp de completare: 10 minute – descărcați fișier tip .DOC; descărcați fișier tip .PDF

modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă

Procedura de contestare a deciziei autorității sau instituției publice

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public sunt cele prevăzute de art. 21 si 22 din Legea nr. 544/2001, legea contenciosului administrativ, precum si de art. 32-34 din HG nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, respectiv reclamația administrativă (proedura care nu este obligatorie) și plângerea înaintată instanței judecătorești.

Procedura reclamației administrative este prevazută de art. 21 din Legea nr. 544/2001 și art. 32 din HG nr. 123/2002.
Potrivit art. 21 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, ”
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.”

Art. 32 din HG nr. 123/2002: ”În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.”

Reclamațiile administrative sunt soluționate de Comisia de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informaţiile de interes public, constituită potrivit art.35 din HG nr. 123/2002, prin decizia managerului.

Plângerea la instanța de contencios administrativ este reglementată de art. 22 din Legea nr. 544/2001, care la alin. 1 prevede că ”În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.”

Formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
Model – Reclamație administrativă (1) | timp de completare: 15 minute – descărcați fișier tip .DOCdescărcați fișier tip .PDF
Model – Reclamație administrativă (2) | timp de completare: 15 minute – descărcați fișier tip .DOCdescărcați fișier tip .PDF

Lista cu documente de interes public și lista de documente produse/gestionate de instituție

Lista cu documente de interes public și lista cu documente produse / gestionate de instituție – click aici pentru a vizualiza

 

Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001

Pentru anul 2023 – descărcați fișier .DOC
Pentru anul 2022 – descărcați fișier .DOC
Pentru anul 2021 – descărcați fișier .DOC
Pentru anul 2020 – descărcați fișier .DOC
Pentru anul 2019 – descărcați fișier .DOC
Pentru anul 2018 – descarcă fișier .PDF

taxa aplicată pentru xerocopierea documentelor interne, conținând informații de interes public

Decizie cu privire la taxa aplicată pentru xerocopierea documentelor interne, conținând informații de interes publicdescărcați fișier .PDF

Ordinul Ministrului Culturii nr. 2793/27.03.2023, prin care s-a aprobat taxa de 1,5 lei/pagină pentru serviciul de copiere, pe suport de hârtie, a documentelor interne conținând informații de interes public, solicitate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, pentru toate instituțiile care se află în subordinea și sub autoritatea Ministerului Culturii – descărcați fișier .pdf

 

Buletinul informativ (Legea 544/2001)

a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice – informații disponibile pe pagina de față
b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice – informații disponibile pe pagina de față
c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau instituției publice – informații disponibile pe pagina de față
d) Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice – informații disponibile pe pagina de față
e) Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice – click aici pentru a vizualiza
f) Audiențe – click aici pentru a vizualiza
g) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil – informații disponibile pe pagina de față
h) Lista cu documente de interes public și lista cu documente produse / gestionate de instituție – informații disponibile pe pagina de față
i) Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public – informații disponibile pe pagina de față

Buget

BUGET DIN TOATE SURSELE DE FINANȚARE

2024

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2024 (15.03.2024) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2024 (05.02.2024) – descarcă fișier .PDF

2023

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (04.12.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (22.11.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (17.11.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (13.11.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (30.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (10.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (06.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (05.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (12.06.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (18.05.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (10.05.2023) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2023 (18.01.2023) – descarcă fișier .PDF

2022

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (14.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (09.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (08.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (29.11.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (19.10.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (04.10.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (14.09.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (12.08.2022) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (05.04.2022) descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (27.01.2022) – descarcă fișier .PDF

2021

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (23.12.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (16.12.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (10.12.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (03.12.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (15.11.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (05.11.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (22.10.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (27.09.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (04.08.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (23.07.2021) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (08.04.2021) – descarcă fișier .PDF

2020

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (18.12.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (15.12.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (23.11.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (02.10.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (16.09.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (22.07.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (26.06.2020) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (06.05.2020)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (14.02.2020)descarcă fișier .PDF

2019

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (10.12.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (29.11.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (06.11.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (28.10.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (24.10.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (04.09.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (23.08.2019)descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (18.04.2019)descarcă fișier .PDF

2018

Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2018 (21.12.2018) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2018 (16.10.2018) – descarcă fișier .PDF
Buget de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2018 (26.06.2018) – descarcă fișier .PDF

Situația plăților (EXECUȚIA BUGETARĂ)

2024

Execuție bugetară (31.03.2024) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (29.02.2024) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.01.2024) – descarcă fișier .PDF

2023

Execuție bugetară (31.12.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.11.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.09.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.08.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.07.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.06.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.05.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.04.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.03.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (28.02.2023) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.01.2023) – descarcă fișier .PDF

2022

Execuție bugetară (31.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.11.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.10.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.09.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.08.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.07.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.06.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.05.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.04.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.03.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (28.02.2022) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.01.2022) – descarcă fișier .PDF

2021

Execuție bugetară (31.12.2021)descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.11.2021) descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.10.2021)descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.09.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.08.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.07.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.06.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.05.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.04.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.03.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (28.02.2021) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.01.2021) – descarcă fișier .PDF

2020

Execuție bugetară (31.12.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.11.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.10.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.09.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.08.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.07.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.06.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.05.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (30.04.2020) descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.03.2020) descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (29.02.2020) – descarcă fișier .PDF
Execuție bugetară (31.01.2020) – descarcă fișier .PDF

2019

Execuție bugetară (31.12.2019) – descarcă fișier .PDF

situația drepturilor salariale și a altor drepturi prevăzute de lege

Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției

Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative

Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2024 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2023 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2023 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2022 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2022 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2021 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2021 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2020 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2020 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2019 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2019 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2018 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 31.03.2018 – Click aici pentru a vizualiza
Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției la data de 30.09.2017 – Click aici pentru a vizualiza

BILANȚURI CONTABILE

2023

Bilanț la data de 31.12.2023descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.09.2023 descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2023 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 31.03.2023 – descarcă fișier .PDF

2022

Bilanț la data de 31.12.2022 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.09.2022 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2022 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 31.03.2022 – descarcă fișier .PDF

2021

Bilanț la data de 31.12.2021 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.09.2021 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2021 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 31.03.2021 – descarcă fișier .PDF

2020

Bilanț la data de 31.12.2020 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.09.2020 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2020 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 31.03.2020 – descarcă fișier .PDF

2019

Bilanț la data de 31.12.2019descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.09.2019descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2019descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 31.03.2019 – descarcă fișier .PDF

2018

Bilanț la data de 31.12.2018 – descarcă fișier .PDF
Bilanț la data de 30.06.2018 – descarcă fișier .PDF

Achiziții

ANUNȚURI

2022

16.02.2022 – Raportul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică – click aici pentru a descărca

08.02.2022 – Documentație – Serviciul de Pază – Procedură internă proprie: invitație de participare, Caiet de sarcini, Fișa de date a achiziției și Declarația privind neîncadrarea în art. 164. – click aici pentru a descărca

01.02.2022 – Norme Procedurale Interne privind achiziția publică de servicii de pază, din categoria celor cuprinse în Anexa 2 din Legea achizițiilor publice nr. 98/2016 – click aici pentru a descărca

2021

15.02.2021 – Raportul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică – click aici pentru a descărca
08.02.2021 – Documentație – Procedura internă proprie – serviciul de pază – Anexa 2 (Invitația de participare – click aici pentru a descărca; Caietul de sarcini – click aici pentru a descărca; Fișa de date a achiziției  – click aici pentru a descărca; Declarația privind neîncadrarea în ART. 164 – click aici pentru a descărca)
04.02.2021 – Norme procedurale interne privind achiziția publică de servicii din categoria celor cuprinse în Anexa 2 la Legea achizițiilor publice nr. 98/2016 – servicii de pază – click aici pentru a vedea

2020

30.01.2020 – Raportul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică – click aici pentru a descărca
16.01.2020 – Documentație – Procedura internă proprie – serviciul de pază – Anexa 2 (Invitația de participare – click aici pentru a descărca; Caietul de sarcini – click aici pentru a descărca; Fișa de date a achiziției  – click aici pentru a descărca; Declarația privind neîncadrarea în ART. 164 – click aici pentru a descărca)
14.01.2020 -Norme procedurale interne privind achizițiile publice din categoria celor cuprinse în Anexa 2 din Lg. 98/2016 – serviciul de pază – click aici pentru a vedea

PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

2024

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2024 (15.02.2024) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2024 (05.02.2024) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2024 (27.12.2023) – descarcă fișier .PDF

2023

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (22.11.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (13.11.2023)
– descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (11.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (05.10.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (12.06.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (18.05.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (10.05.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (18.01.2023) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2023 (29.12.2022) – descarcă fișier .PDF

2022

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (14.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (09.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (08.12.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (29.11.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (19.10.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (05.10.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (15.09.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (23.08.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (05.04.2022) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2022 (27.01.2022) – descarcă fișier .PDF

2021

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021 (03.12.2021)descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021 (28.09.2021) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021 (06.08.2021) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021 (29.07.2021) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2021 (07.04.2021) – descarcă fișier .PDF

2020

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (21.12.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (15.12.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (24.11.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (02.10.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (16.09.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (22.07.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (26.06.2020) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (07.05.2020) descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2020 (14.02.2020) – descarcă fișier .PDF

2019

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (10.12.2019) descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (29.11.2019) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (07.11.2019) descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (28.10.2019) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (24.10.2019) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (04.09.2019) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (26.08.2019) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 (18.04.2019) – descarcă fișier .PDF

2018

Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2018 (21.12.2018) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2018 (17.10.2018) – descarcă fișier .PDF
Programul anual al achizițiilor publice pentru anul 2018 (26.06.2018) – descarcă fișier .PDF

CENTRALIZATORUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE ȘI CONTRACTELOR CU VALOARE DE PESTE 5000 EURO

Centralizatoare anuale

Centralizator 2023 – click aici pentru a descărca
Centralizator 2022 – click aici pentru a descărca
Centralizator 2021 – click aici pentru a descărca
Centralizator 2020 – click aici pentru a descărca
Centralizator 2019 – click aici pentru a descărca

contractele de achiziții cu o valoare mai mare de 5.000 euro

2023

Contract 35/ 22.05.2023 – click aici pentru a descărca
Contract 29/ 20.04.2023 – click aici pentru a descărca
Contract 27/ 12.04.2023 – click aici pentru a descărca
Contract 5/ 25.01.2023 – click aici pentru a descărca
Contract 4/ 25.01.2023 – click aici pentru a descărca

2022

Contract 46/ 06.09.2022 – click aici pentru a descărca
Contract 12/ 25.02.2022 – click aici pentru a descărca
Contract 10/ 24.02.2022 – click aici pentru a descărca
Contract 2/ 26.01.2022 – click aici pentru a descărca și Contract 4/ 25.01.2022 – click aici pentru a descărca

2021

Contract 10/ 26.02.2021 – click aici pentru a descărca
Contract 3/ 26.01.2021 – click aici pentru a descărca și Contract 4/ 17.02.2021 – click aici pentru a descărca
Contract 2/ 26.01.2021 – click aici pentru a descărca

Declarații de avere și declarații de interese

declarații

vizualizare

Formulare tip

formulare

vizualizare

Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001| timp de completare: 10 minute – descărcați fișier tip .DOC; descărcați fișier tip .PDF

Formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
Model – Reclamație administrativă (1) | timp de completare: 15 minute – descărcați fișier tip .DOCdescărcați fișier tip .PDF
Model – Reclamație administrativă (2) | timp de completare: 15 minute – descărcați fișier tip .DOCdescărcați fișier tip .PDF

 

Integritate instituțională

Integritate instituțională

COD ETIC ȘI REGULILE DE CONDUITĂ, PROCEDURI DE SISTEM

Ghid hărțuire – descărcați fișier .pdf
Codul etic – descărcați fișier .pdf
Codul etic (abrogat) – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Semnalarea neregulilor – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Identificarea şi gestionarea funcţiilor sensibile – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Consilierea etică a personalului și monitorizarea respectării normelor de conduită – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Identificarea și prevenirea situațiilor de incompatibilitate în cadrul teatrului – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Avertizarea în interes public – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Prevenirea și sesizarea hărțuirii la locul de muncă – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Evaluarea incidentelor de integritate – descărcați fișier .pdf
Procedură de sistem – Completarea și transmiterea electronică a declarațiilor de avere și interese – descărcați fișier .pdf
Procedură operațională – Evidența prezenței, învoirilor și a concediilor legale – descărcați fișier .pdf

Lista cadourilor primite potrivit Legii nr. 251/2005 și destinația acestora

Listă 2022 – descarcă document .pdf
Registru 2022 – descarcă document .pdf
Listă 2021 – descarcă document .pdf
Registru 2021 – descarcă document .pdf
Listă 2020 – descarcă document .pdf
Registru 2020 – descarcă document .pdf

PLAnul de integritate al instituției

15.06.2022 – Planul de integritate al instituței – descărcați fișier .PDF

declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională

10.03.2022 – Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională – descărcați fișier .PDF

raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute din Planul de integritate

Raport privind stadiul implementării măsurilor cuprinse în Planul de integritate pe anul 2023 – descărcați fișier .PDF
Raport privind stadiul implementării măsurilor cuprinse în Planul de integritate pe anul 2022 – descărcați fișier .PDF

Situația incidentelor de integritate și măsurile adoptate

Situația incidentelor de integritate și măsurile adoptate pe anul 2023 – descărcați fișier .PDF

Situația incidentelor de integritate și măsurile adoptate pe anul 2022 – descărcați fișier .PDF

Sari la conținut